Hella - reflektory z funkcją doświetlania zakrętów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Witeek
    Rider
    • 2005
    • 502

    Hella - reflektory z funkcją doświetlania zakrętów

    Skoro juz watek tak ogolnie o spalaniu sie zrobil, nie tylko po miescie to i ja sie dopisze

    8,3 kkm - srednie spalanie 6,35

    na poczatku faktycznie bylo troche wieksze, ok 7,2, przez jakies 1 kkm, ale to mogla byc niedokladnosc pomiaru
    witeek - octavia 2.0 TDI DSG
  • NEOrADEk
    L&K
    • 2005
    • 1469

    #2
    Hella - reflektory z funkcją doświetlania zakrętów

    Hella oferuje na rynek akcesoryjny dwa rodzaje reflektorów doświetlających zakręty:
    - Dyna View Evo 2 reflektory dodatkowe, uniwersalne (do niemal każdego auta osobowego), współdziałające ze światłami mijania,
    - Dyna Beam reflektory główne zamienne do Forda Focusa, Opla Astry i VW Golfa/Jetty.

    Zestaw "DynaView Evo2" składa się z dwóch różnych reflektorów dodatkowych (dla lewej i prawej strony), mających po 90 mm średnicy, oraz elektronicznej jednostki sterującej, ukrytej bezpiecznie w komorze silnikowej. Odbłyśniki są zaprojektowane komputerowo - typ FF (swobodne pola), opracowane specjalnie dla szerokiego oświetlenia powierzchni w bok od przedniego pasa samochodu. Światło wytwarzają bardzo silne halogenowe żarówki H7. Po włączeniu świateł mijania lampy zakrętowe zostają aktywowane bez opóźnienia po uruchomieniu kierunkowskazu lub automatycznie podczas jazdy po łuku przy prędkościach do 40 km/h odpowiednio lewe w lewym łuku lub prawe w prawym łuku. Podczas jazdy po krętej drodze czujnik przyspieszeń kątowych mierzy prędkość kątową pojazdu i dostarcza impulsy aktywujące. Po zakończeniu łuku światło jest łagodnie wyciemniane. Reflektory te mają również funkcje dodatkowych świateł przeciwmgłowych.

    Reflektory główne, zakrętowe DynaBeam opracowane przez Hellę do VW Golfa i Jetty V, Opla Astry H i Forda Focusa I, zapewniają dwukrotnie większy zasięg widoczności w zakrętach, a tym samym zdecydowanie wyższe bezpieczeństwo. Te bi-halogenowe lampy można zamontować we własnym zakresie najprostszymi metodami, bez ingerowania w elektronikę samochodu czy dodatkowego okablowania, i natychmiast uzyskać efekty spełniające najwyższe standardy jakościowe Helli. Hella jest światowym liderem w zakresie dostarczania systemów oświetlenia zakrętowego jako wyposażenia fabrycznego (OEM).
    Bazą dynamicznych lamp zakrętowych jest projektorowy moduł bi-halogenowy o średnicy 70 mm, wyposażony w potężną halogenową żarówkę H7. Bi-halogen oznacza światło mijania i drogowe z jednego modułu a to z kolei oznacza zalety doświetlania wnętrza łuku nawet podczas jazdy na długich. Produkt pojawi się na rynku w najbliższym czasie.

    [hella.pl link]
    O2 1.6 MPI BGU (102KM/148Nm) '04 Amb. - pierwsza sztuka?
    "Now we are free and we will see you again but not yet, not yet!"


    Uniden Pro 510XL+Hustler IC100

    Komentarz

    Pracuję...